Tersentak KJ Lepas Dengar Jawapan Tun Mahathir Di Parlimen

Tersentak KJ Lepas Dengar Jawapan Tun Mahathir Di Parlimen. Netizen: "Dah jd opposition byk plk bunyi ., dlu masa jd kerajaan diam jer plk sbb dlu suma pentingkn tekak sendiri kn.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.


KJ mempersoalkan tentang isu-isu janji di mana janji manifesto yang perlu dilaksanakan dalam masa 100 hari selepas pilihan raya umum ke 14. Sebelum pilihan raya ke 14, pihak pakatan harapan yang masih belum jadi kerajaan masa tu, masih ialah pembangkang dan ingin memberi janji-janji kepada rakyat supaya rakyat akan mengundi mereka dan membolehkan mereka membentuk kerajaan.

Oleh sebab terdapat banyak janji yang buat rakyat inginkan, ini telah membuat banyak rakyat telah mengundi pihak pakatan harapan demi harapan pihak pakatan harapan dapat membolehkan hidup rakyat jadi lebih selesa dan dapat hidup dengan baik. Pada malam pilihan raya ke 14, semua orang duduk di depan TV, dan ada juga ikut sampai tengah malam sekadar untuk lihat keputusan pilihan raya ke 14. Dengan kemenangan pakatan harapan sebagai kerajaan, BN pula lihat bukan semua janji dalam manifesto ditunaikan. Oleh itu mempesoalkan Tun Mahathir di dalma parliman.

Jom sama-sama kita tonton video di bawah. Tersentak KJ Lepas Dengar Jawapan Tun Mahathir Di Parlimen. Saksikan

Sumber : dharian
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==