KJ Tiba-Tiba Minta Maaf Di Parlimen. Puncanya Buat Ramai Terdiam!

Salam dan hai semua pembaca setia channel TrendingMalaya dan Harian Semasa. Perkongsian video bertajuk "KJ Tiba-Tiba Minta Maaf Di Parlimen. Puncanya Buat Ramai Terdiam!" kali ini diambil dari channel rasmi youtube Harian Semasa. Anda boleh subscribe channel berkenaan sebagai tanda sokongan.


Berikut Sedikit Laporan ringkas berita mengenai video perkongsian kali ini. Sila lihat video di bawah untuk berita penuh.

"We have to show the people that we can play a professional mature role in the Dewan Rakyat," he said.

Terus Tengok video di bawah ini untuk baca berita penuh Bahasa Melayu. Go to our youtube: Harian Semasa (http://www.youtube.com/channel/UCiYDlbsQJtt3E7rJqrJb1yg?sub_confirmation=1) , also please visit our portal at the address here ( http://hariansemasa.blogspot.com )

Earlier, Khairy decided not to leave the House of Representatives when the majority of the Opposition MPs came out to protest the process of appointment of the Speaker of the House of Representatives.

Terus tonton video berkaitan di bawah. Tulisan di atas hanya sekadar pembukaan, berita penuh dalam video di bawah ini. Terima kasih kerana sudi singgah di Channel Harian Semasa - Portal Berita Harian Terkini Malaysia. Untuk lagi update terbaru, sila LIKE fanpage kami dan subscribe channel Youtube kami sekarang!

Subscribe YT Harian Semasa di sini, klik sekarang>>>http://www.youtube.com/channel/UCiYDlbsQJtt3E7rJqrJb1yg?sub_confirmation=1

Sumber : dharian
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==