Kerajaan Tanggung Anak Najib ke Russia? Ini Jawapan Syed Saddiq

Salam dan hai semua pembaca setia channel TrendingMalaya dan Harian Semasa. Perkongsian video bertajuk "Kerajaan Tanggung Anak Najib ke Russia? Ini Jawapan Syed Saddiq Menteri KBS" kali ini diambil dari channel rasmi youtube Harian Semasa. Anda boleh subscribe channel berkenaan sebagai tanda sokongan.


Berikut Sedikit Laporan ringkas berita mengenai video perkongsian kali ini. Sila lihat video di bawah untuk berita penuh.

Nazifuddin is the secretary-general of MOM.

He uploaded several photos while watching the final match between France and Croatia at the Luzhniki Stadium, Moscos, on Facebook.

Terus Tengok video di bawah ini untuk baca berita penuh Bahasa Melayu. Go to our youtube: Harian Semasa (http://www.youtube.com/channel/UCiYDlbsQJtt3E7rJqrJb1yg?sub_confirmation=1) , also please visit our portal at the address here ( http://hariansemasa.blogspot.com )

The photo is inviting other social site users including celebrity chef Datuk Redzuawan ismail or Cef Wan.

Terus tonton video berkaitan di bawah. Tulisan di atas hanya sekadar pembukaan, berita penuh dalam video di bawah ini. Terima kasih kerana sudi singgah di Channel Harian Semasa - Portal Berita Harian Terkini Malaysia. Untuk lagi update terbaru, sila LIKE fanpage kami dan subscribe channel Youtube kami sekarang!

Subscribe YT Harian Semasa di sini, klik sekarang>>>http://www.youtube.com/channel/UCiYDlbsQJtt3E7rJqrJb1yg?sub_confirmation=1

Sumber : dharian
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==