Heboh!! Zahid Hamidi naik angin ucapan diganggu, 1MDB Bergema Di Dewan Rakyat

Sidang Dewan Rakyat kembali kecoh pada sebelah petang ketika Ketua Pembangkang Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi sedang membahaskan ucapan titah menjunjung kasih Yang Dipertuan Agong. Netizen: "Bodoh punya Ketua pembangkang, lain di Tanya lain Dia Jawap. Sudah Tak dapat jawap passed baton pada monyet untuk jawap lepas tu spin cerita. Tun Haram Kan UMNO Ini, Buang masa dan duit Rakyat bayar Anak2 Haramjadah Ini Semua" Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, lihat apa yang terjadi.


Semasa Zahid Hamidi memberi ucapan di dewan rakyat, beliau tidak hirau pertanyaan tentang skandal 1MDB yang ditanya tapi sebaliknya teruskan ucapan sendiri tanpa menghiraukan soalan yang ditanyakan. Ini telah mencetuskan kekecohan di dalam Dewan rakyat menyebabkan bukan semua orang dengan ucapan yang disampaikan oleh Zahid Hamidi.

Ada netizen mengatakan bahawan Zahid Hamidi cuba untuk mengelakkan daripada menjawab soalan yang ditanyakan terhadap dia iaitu siapakah yang salah dalam skandal 1MDB. Sudah banyak kali soalan ini ditanya tapi Zahid Hamidi langsung tidak mau menghiraukan soalan tersebut dan hanya teruskan ucapan beliau. Apa pendapat korang?

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar pandangan dari netizen semata-mata. Jom sama-sama kita tonton video di bawah. Heboh!! Zahid Hamidi Naik Angin Ucapan Diganggu, 1MDB Bergema Di Dewan Rakyat. Saksikan

Sumber : dharian
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==